lyssna inte på pray!

det här är inget om jaden!
jag måste bara säga att ni inte ska lyssna på pray!! den har läckt ut och det var verkligen inte meningen! justin är säkert jätte ledsen, så vill ni vara bra beliebers, LYSSNA INTE!! jag har själv lyssnat på den, för jag visste inte att den hade läckt ut och jag är verkligen jätte arg på mig själv! ska verkligen inte lyssna mera förrän den kommer ut på riktigt. hoppas ni tar åt er, för det är faktiskt justin ni sårar, låten skulle ju vara en hemlighet!

Kommentarer
Postat av: Siri

såå himla tråkigt att det läckt ut? hur har man lyckats få fram den dååå? :o jag ska inte lyssna på hela VERKLIGEN inte... ska lixom vänta på att skivan kommer ut så kan man lyssna då.. man undrar ju verkligen vem som är så DUM I HUVUDET att lläcka ut något s¨ådant? pray kommer bli stort<3 kram

2010-11-12 @ 22:37:02
URL: http://elizabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback