Dagens meddelande

Så bara ni vet att Justin är offentligt i Danmark just nu.. FAAAAN, nejdå.. Bara om Jaden skulle vara med skulle jag sitta i källaren och dampa sönder mig, sitta i hörnet i mörkret och skrika tills de åker hem. Tur som var att Jaden inte följde med, annars skulle jag vara därnere i källaren nu och vara skitisolerad, även skitgalen.. :$.. hahaha! Hoppas ni Beliebers har så skitroligt och få skrika så högt ni vill för ni ser ju Justin där i Danmark nu.. Åh, detta handlar ju om Justin. Ehm ehm, förlåt..! Nu lägger jag ut en bild.. som dagens bild kan man säga. Jadens face är för för för för rätt, big love!
Å förresten, skulle uppskatta om ni lägger era åsikt om min nya bloggdesign i min personlig blogg. http://jadenator.blogg.se :) den är alltså Jaden-tema så ni bara vet..
- Simon, gästbloggaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback