Vad jag tycker om Never Say Never

BARA.. VAD FAN I HELVETE!! FÖRLÅT ATT JAG SVÄRAR.. Nej jag ska inte låta caps lock vara påslagen. Jo, jag tycker faktiskt att filmen är så jävla underbar.. jag kunde inte kontrollera över mig själv varje gång Jaden dyker upp i filmen. Ni vet då vad som innebär!? Men ärligt talat, Justin.. jag förstår helt och hållet på honom. Hans dröm blev helt uppfylld, man ska faktiskt NEVER SAY NEVER.. helt sant, faktiskt.. Biggest love to the movie! ♥♥♥♥♥ Han har bara den världens bästa turen man kan någonsin få.. Jag har faktiskt fått Bieber Fever (Jaden föralltid ändå).. Stort!! Filmen får absolut 5 av 5.. The Karate Kid är fortfarande på ettan som bäst film enligt mig ;) Jag måste se filmen igen så snart som möjligt..
- Simon, gästbloggaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback