just so you know

det kommer inte vara så bra uppdatering idag för att vi har konsert. vi som bloggar här går i någonting som heter musikklass, och dom har fixat så vi har konsert ikväll och ska träna ungefär hela dagen. jag och sofia som bloggar här ska faktiskt sjunga never say never, där vi ska rappa och allt! coolt va? :) jag ska vara jaden och sofia justin. vi ska vara lika coola som justin och jaden var på grammy ;) haha. önska oss lycka till!! :D
update: sofia är sjuk, så natta sjunger med mig! :)
krya på dig sofia!

Kommentarer
Postat av: ellen

GÅR OCKSÅ I EN MUSIKSKOLA MEN DÄR sjunger vi i konserter varje termin typ 2 eller 3 stycken :)

och så har vi musik kafeer och då när vi hade det sist så sjung jag och min kompis never say never :D

2011-02-14 @ 14:42:54
Postat av: Anonym

kan ni lägga ut en video på när ni sjunger! :D <3333

2011-02-14 @ 19:07:09
Postat av: Anonym

bara en fråga, hur gamla är ni??

2011-02-15 @ 16:35:40
Postat av: nattiz ♥

ååh det vill jag se ;D

2011-02-16 @ 20:04:16
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback