Hur ung är för ung för fame?



Hur ung är för ung för fame? Författare Terry McMillian anser att stjärnor Willow, 10,och Jaden Smith, 12, är alldeles för ung för fame. Författaren går så långt som att ifrågasätta föräldrarnas kunskaper skådespelarna Will Smith och Jada Pinkett-Smith. Hon skriver på sin Twitter sida så här:

 

 

 

”Smith barn agerar redan som barn stjärnor. Det finns en arrogans i sitt uppträdande och beteende. Jag tycker det är otroligt sorgligt. Det känns som om Smith barn blir pimped och utnyttjas. Eller, de är redan hungrig efter fame. Hur är det i 4: e klassen?

En hel del A-lista filmstjärnor skyddar sina barn från Hollywood-världen förrän de var gamla nog att avgöra själva. Titta på de som inte gjorde det. Titta på Lindsay. Phoenix. För att bara nämna några. De miste om barndomen. Det är viktigare än fame.

Dessa barn vet inte än vad de "älskar". Totalt [BS]. De är inte underbarn. De tror Hollywood är verkligt.

Varför gör de inte en remake av The Little Rascals och kalla det för en dag? Eller komma med en original film med vissa etniska stolthet. Kom igen.

Okej. Jag har sagt tillräckligt om Smith barn. Jag ska inte debattera om dem. Det är bara min åsikt. Människor kan rättfärdiga något, dock”

personligen tycker jag hon har helt fel... Jo jag kan ju hålla med om att det är många kändisar som inte fått uppleva barndomen och har mått dåligt för det som tex Lindsay lohan. Men om inte många kändisar hade börjat ungt kanske vi inte hade fått uppleva michael jacksons musik.

Jaden och Willow har själv valt att vara  skådespelare/sångare det är inget som föräldrarna har tvingat på dom. Jag känner inte någon i Smith familjen men man ser ju hur bra Jada och Will smith har uppfostrat deras barn. Det är vad jag tycker.



Kommentarer
Postat av: jaden fanet!

snälla kan ni fortsätta på Novellen! jag hade sätt fram i mot det såååååååååååååå mycket!!! <3<3<3<3<3<3

2011-01-29 @ 11:53:51
Postat av: Anonym

asså hon vet inget! Man ser att jada och will har uppfostrat dom skitbra! jag känner nt heller dom men dom har gjort ett fantastiskt jobb. Känner hon dom? nej. Så hon ska nt säga ett skit. Jada och will kommer nt låta dom göra vad dom vill, dom är ju fortfarande barn!

2011-01-29 @ 13:18:23
Postat av: nicole love jaden

heeeeeeeeeeeej bloggen jag undrar hur lång jaden e nu? :DDDD

2011-07-29 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback