willow i Vanity Fair magazine(VIDEO)

Willow smith Smith är definitionen av perfektion. Hennes debutsingel, "Whip mitt hair," gick till Billboard's nr 11,och hon är bara 10! Titta som dotter till Will Smith och JadaPinkett-Smith när hon tar sig igenom hennes fotograferingen till Vanity Fair  med Art Streiber.
Kolla in en bakom kulisserna-titt Vanity Fair fotograferingen. Hon berättar till Vanity Fair, "Det är väldigt cool, eftersom Jay-z verkligen välkomnar mig och får mig att känna att skivbolaget är en plats där jagkan ha roligt och prata om min karriär. Han och hans folk få mig att känna som jag är en del av något. Och jagälskar Beyoncé, hon är awesome! "
Willow debut album ska släppas i mars
behind the scenes of vanity fair shoot:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback