Ryktet om Jaden har dött i en snowboard-olycka

Nu har jag åtminstone en taskig nyhet som dök upp några dagar sedan. Nej det är inte alls sant!! Hur upptäckte jag detta ryktet, surfade jag på Tumblr och såg att de skrev om Jaden.. att han dog i en snowboard-olycka. Blev så urförbannad eftersom jag tycker det är så.. skitomoget att skriva om såna saker! De skrev att han dog i Schwiez, men buuh? Han var ju i England med Justin och Willow & resten av familjen. Absolut är det en falsk rykte!! Hur tycker ni om detta ryktet? Är det roligt eller, FAKTISKT inte..! Ryktet spred ut på nätet.. senare hörde hans föräldrarna om detta och skrev på sina Facebook, såhär...
Som tur var.. Tack & lov att Jaden faktiskt lever och att ryktet är falskt.. Håller ni med?
- Simon, gästbloggaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback