sugen på att gästblogga här?

som ni kanske har märkt så är uppdateringen riktigt dålig just nu, så vi har bestämt att vi ska ta tag i det och fixa en gästbloggare om kan hjälpa oss med uppdateringen. vi har några krav, så att allt blir så bra som möjligt.!
.
* Du ska ha fyllt 13 år.
* Du ska kunna översätta texter från svenska till engelska UTAN google översätt, för med google översätt blir det oftast fel.
* Du ska kunna ladda upp bilder, videoklipp, m.m
* Kunna skriva intressanta och bra texter.
* Uppdatera varje dag!
*Du ska veta vart man hittar skvaller och sådant.

Om det är någon som är intresserad kan ni maila till oss. Skriv lite om dig själv och varför du vill blogga här, och länka gärna din blogg(om du har någon). Döp mailet till GÄSTBLOGGNING. Hoppas det är många som blir intresserade, vi behöver lite hjälp.
Kram
Maila till: [email protected]

OBS: det här gäller nog bara i några veckor, tills vi får igång uppdateringen själva igen!

Kommentarer
Postat av: jadenator

JAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!! Minns ni att jag bad er en gång förut att jag ville blogga här med er, snälla låååååååååt mig !!!

2011-03-25 @ 21:34:12
URL: http://jadenator.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja. Det skulle vara à dream come TRUE för mig att blogga här. Skickar mail till Er på eftermiddagen idag :D

2011-03-26 @ 00:39:06
Postat av: sume:12år

jag skulle gärna hjälpa men jag är inte bättre en er men lite svaller och såna prat om jaden skulle jag kunna hjälpa er med jag kan skicka allt jag får reda om honom så vad tycker du

2011-03-26 @ 19:46:50
Postat av: sume12år

säg till om ni tycker att det är bra skicka mail eller nåt ;)

2011-03-26 @ 19:48:12
Postat av: Anonym

du sume, det är ju DU som ska skicka mejl till DOM!

2011-03-26 @ 20:49:08
Postat av: sume

ja ja ok men tänkte att dom inte var interesserande;) ok ska se vad jag kan skicka annar kan jag inte skicka nåt

2011-03-27 @ 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback