svar på frågestunden del 2

Svar: Jaa det har han. Vet inte om han har kysst någon innan hans film kyss som han gjorde med skådespelare
Wenwen Han.
Svar: Vi tar skvaller från olika källor som tex justjared och celebuzz men oftast när vi lägger ut något lite sent så är det för att vi inte hinner översätta det just då. Men jag ska börja bli bättre på det, förlåt!
Svar: Nej tyvärr inte, det är privat:o
Svar: Vet inte, har faktiskt själv undrat det förut men har inte hittat något säkert fakta om det:(
Svar: 1. Jag skulle tippa på att han väger  50 kg och uppåt eftersom att han har rätt så mycket muskler och muskler vägger mer en fet.
2. Vet inte, inte så mycket tror jag, kanske 40 kg.
3. De är vänner men inte bästa vänner:o
Svar: Han är kristen:)
Svar: Nej det gjorde han inte(;
Svar: Justin Bieber(:
Svar: 1. Vet inte
2.vet inte
3. 14 år(♥)'
Svar: Han har sagt att an gillar blonda tjejer men jag tror att allt han vill ha är en jordnära tjej som kan göra så att han skrattar!:')
Svar: 1. Jag vet inte exakt när de mötes för första gången men som jag vet så möttes de första gången på KCA 2010.
2. De mötes väll genom Jaden:D
Svar: Jaa det har jag tänkt på och det var faktiskt meningen att det skulle vara så:p.
Svar: Asså jag tror inte vi skulle hinna med det men jag ska prata om det med alice men om det är någon som redan har en sådan blogg (allså en sådan blogg som vissar hur man klär sig som willow smith)
så kan vi länka den:)
Svar: Jag heter: nattatwitter och alice heter: alicekarlstedtwitter. (klicka på namnen för att komma till våra twitter) följ oss gärna:))
Svar: köp meet and greet då är det nog inte så svårt att få chansen att prata med honom:D
Svar: jaa
Svar: Jaa det gör han säkert:)
Svar: Nej det har inte:o
Svar: 1. Ja det visste vi:p
2. Vi är 13år fyller 14 detta år
Svar: Visst, här är den
1. vaniljglass är hans favorit och han gillar också cookies and cream... är inte 100% säker om detta, läste om det på någon sida:p
2. Vet inte, fast jag skulle gissa på hundar eftersom han har hundar

såå nu har jag svarat klar på alla 50 frågor vi fick på frågestunden! TACK TILL ALLA ER GULLIGA LÄSARE SOM FRÅGADE OSS SÅ MÅNGA FRÅGER, TACK!:')♥

Kommentarer
Postat av: sagasmith

Jaden och hans familj är också kristna! :]

2011-05-06 @ 20:56:56
URL: http://sagasmith.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Hur hittadew ni bilderna på hans hus? :) <33 fett coolt hus asså! <33'



älskar enran blogg!

2011-05-06 @ 21:08:24
Postat av: Alexandra

heej, alltså jaden är så sjukt gullig.

Såg honom förs i den dära filmen tillsammans med hans pappa, vad fan heter den? typ någon ting med drömmar eller någonting, lyckan eller så. Skitsamma älskar den filmen.

men jag älskar att läsa kommentarer och så på Cody bloggen att ni vill typ ha en ny design, jag skulle kunna göra en om ni vill ha en! :D



har gjort på tex de hära bloggarna:

justinfans.blogg.se (vet att bloggdesignen itne hör till den bloggen men skit i det)

twilightgoodies.blogg.se

twilightgoodies.blogg.se/photod

prettytaylor.blogg.se



mejla elller kommentera min egna blogg ifall ni är intresserade, jag gör det gratis kräver bara att det står att det är jag som ahr gjort designen,

puss o kram

alexandra

2011-05-07 @ 01:54:18
URL: http://meplusmyself.blogg.se/personlig
Postat av: Willow söööööt

http://www.youtube.com/watch?v=15ZNQzYXixM



JÄTTE SÖT VIDEO MED WILLOW <3<3<3 :)

2011-05-07 @ 10:56:19
Postat av: Anont

2011-05-08 @ 01:59:08
Postat av: anonym

hej jag vet att det är lite sent att fråga u men vet du hur lång jaden är?? och vilken favoritfärg han har??

2011-05-08 @ 02:00:35
Postat av: emma,

filmen heter pursuit of happines...

bara en fråga till er på bloggen ni verkar inte hålla reda på eran blogg?:P

ngn frågade vem är jadens bästa vän; så skrev ni justin

en annan frågade har jaden en bästa vän, då skren ni de har han säkert men vem vet vi inte riktigt, men den frågan finns inte kvar man kan inte se den längre...

ps. de är jag emma som jaden ringde..

2011-05-15 @ 11:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback