Willow om samarbetet med Nicki

Willow Smith har släppt sina nya singel ''Fireball'' till sina fans. Medans fansen jublade över den nya singeln, firade Willow sitt samarbete med Nicki Minaj.

 

I en intervju med Access Hollywood visade Willow sin tacksamhet för att Nicki deltog i hennes singel. Smith säger:"Det var verkligen bra eftersom första gången jag hörde henne på själva banan, jag var som" Vem är det? "Och de sa" Åh, det är Nicki "... Jag sa" Oh my gosh, det är så bra! "Jag är bara så himla tacksam''

Willow och Nicki korsade initialt vägar BET Awards. Smith säger att att Nicki klädd i ett skelett outfit och talade med henne strax innan du går på scenen för att sjunga. Även om de två inte diskutera möjligheten av en duett höll Smith och Minaj chefer diskussioner som så småningom resulterade i de två sjunger "Fireball" tillsammans.

I framtiden vill Willow jobba tillsammans med Jessie J på en eller flera låtar.

Jessie J är Willows Idol. Hon har gjort låtar som ''Do it like a dude'' och ''Price Tag''

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback