1 års jubileum♥

Hej det är jag som är Natta en av de två ägarna till denna blogg. Fast jag bloggar inte här längre. Iallafall tänkte jag bara titta in och skriva att igår hade denna blogg 1 års jubileum. Jag tycker det är super coolt att bloggen fortfarande är kvar. Jag vill bara säga tack till alla underbara läsare som fortfarande läser den här bloggen. Ni vet inte hur mycket det betyder för mig och Alice (den andra ägaren till denna blogg). Jag har inte slutat på denna blogg har bara tagit en paus hittade inte tid till att blogga helt enkelt. Jag har häller inte slutat älska Jaden Smith, helt ärligt tror jag inte det går att sluta gilla den killen. Ones a jadenator always a jadenator.

här kommer några av mina favorit bilder på Jaden:





naaw va sött han är!

ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN. who am i kidding, i love all the pictures



(texten är skriven ovanför bilden den hör till)
nu när jag kollar så ser jag att det var mer en bara några bilder på Jaden (hahha)
men det var så svårt att bara välja några.
puss o kram!♥


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej Hej! skit bra blogg:) när kommer nästa kapitel av novellen?

2011-10-02 @ 15:07:31
Postat av: Hanna§

Ååh grattis så myket! Den är värkligen jätte bra bloggen! Fan 1 år ju!

2011-10-02 @ 20:39:31
URL: http://swagcelebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback