Nytt kapitel ute!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan svejsan! Vad dansar Jaden För dans? Han är ju så sjukt bra!! :D

2012-04-15 @ 07:47:02
Postat av: Hanna

Det är vell hiphop kanske inrikting poping eller va det nu heter är inte säker men der ut som de :D

2012-04-15 @ 13:37:53
URL: http://gymnastics4ever.devote.se
Postat av: Anonym

okej, men kan det inte vara streetdans? en kompis se det så jag vet inte, men han är sjukt bra ändå :D

2012-04-16 @ 17:41:22
Postat av: de dui

Asså, Jag loggar in på denna bloggen VARJE dag. Ni lägger upp en sak te.x att Jada är stolt över sina barn. Och sen loggar man in dag efter dag. Och det är samma sak nästan jämt. Sen EFETER en VECKA senare typ då ja då är det ett nytt inlägg uppe. Jag skulle bli glad ifall ni la upp lite mer inlägg oftare.



Och jag är inte den ända som stör mig på detta utan fler, Det har jag sett.



Tack

2012-04-23 @ 20:39:12
Postat av: hfmfjyhjhg

Vad handlar dom där kaptitlerna om igentligen ? ..



Fattar inget av det HAHAHAHAHh :)



NI ÄR VÄRDENS BÄSTA BLOGG

2012-04-23 @ 20:40:45
Postat av: Jasmine Ohlsson (Gästbloggare)

Hejsan svejsan på dej med :) Jadens dansstil är en blandning av Street & HipHop sen så kommer han på sina egna "moves". :)

De dui: Jag kommer gästblogga här under en tid framöver och det kommer komma minst 1 inlägg varje dag. ^^ Ska försöka variera så mkt som möjligt.

Hfmfjyhjhg: Det är en novell som handlar om Jaden börja från kapitel 1 så kommer du nog gilla historien. :D Det tackar vi ägaren för. :D

/Jasmine Ohlsson (gästbloggare)

2012-04-25 @ 13:04:36
URL: http://alifetimewithjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback