Ni som inte bryr er kolla inte hit.

Ursäkta om jag överreagerade lite innan :$ men jag blir bara så arg över elaka kommenarer, jag gör liksom allt jag kan för att hålla er uppdaterade om vad som händer i jadens värld och ibland kan jag få komplikationer för att göra inlägg till er och så får jag hat tillbaka så blir jag bara så arg över det... jag skulle vilja att du som sickade den kommentaren hur det är att ständigt försöka hålla sig uppdaterad på 100 olika sidor för att få fram ett inlägg, ibland kan det typ ett inlägg ta 30 min för att  skiva ett inlägg för  att något måste översättas eller att blogg.se inte riktigt vill sammarbeta. Jag klagar inte utan jag vill bara att ni ska förstå hur mycket tid jag lägger ner på bloggen utan att det syns, varje dag det inte kommer upp något inlägg betyder det inte att jag inte har kollat runt på nätet, det är typ tvärt om jag kollar runt ännu mer för att jag får skuldkänslor för att jag inte har gjort något inlägg. ville bara säga det innan någon kommenterar en dålig kommnentar även fast det bara var för att jag skrev en rubrik om att min telefon dampade:$  haha överkänslig tjej här :D 
 
Aja puss och kram på er som är glada över att jag bloggar här :* och tack för kommentaren det betyder otroligt mycker för mig :') 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du gör ett bra jobb som få klarar av! va stolt <3

2012-08-09 @ 15:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback