År 2012

JANUARI
Jaden skippade sina flätor för att istället raka av sitt hår till en mycket kortare frisyr.
FEBRUARI

Man började lista ut att det kanske kommer en film i snar framtid...
 
 MARS
JAden var på Justin Biebers 18 års party med stella hudgens och verkade ha en bra tid tillsammans. 
 
APRIL
Om man lyssnar på låten nu så här i efterhand så tror jag defenitivt att det är stella han pratar om.
 
Willow och jaden var även på KCA (kids choise awards) för att Will var den som var värd för programet och för att presentera ''best male artist'' 
 
MAJ
Jaa.. tror det här är min mya favorit låt nu efter att ha lyssnat på den, shiiit va många minnen som kommer tillbaka. 
Hjärtat vart ju lite krossat också när man började förstå att de nog var ett par ändå
Men In Black premiären i New York!
och jaden började använda MSFTS tröjor lite mera. 
 
JUNI 
Jaaaappp MSFTS var det här
 
 
Fairytale kom ut i samband med Belive albumet
Och det typ bästa av allt hände också den här månaden kan ni gissa?? (alltså förr er som läser)
 
Jag vet inte hur många gånger jag kollade på den här musikvideon! 
 
JUlLI
JAden och willow var på BET awards 
JADEN FYLLER ÅR!! 
Nu började även systrarna jenner vara mera med jaden och company. 
 
AUGUSTI
 
Pumped Up Kicks (Like Me) kom ut! 
och 
 
 
OCH  
 
 
Jag gillar verkligen den här låten
 
SEPTEMBER
Jaden var i New York och gjorde lite intervjuver och sånt. 
Gick på Free Angela med familjen
Jaden färgade också en triangel på bakhuvudet. 
 
Och den där saken 
 
Find you somewhere- alla barnen smith
 
Sen kom '' the coolest'' 
 
Oktober 
Cool cafe kom

 
Jaden var med på justins konsert i Los Angeles
 
Rolig intervjuv med noisey¨
 
Sötaste bilden
Willoween, Willows födelsedag!!!
NOVEMBER
 
love me like you do kom. 
DEt var mycket så här↓
 
KEndalls födelsedag
Vitt hår där bak
Surfade med familjen på Hawaii+ pia mia, mateo och moises
 :)
DECEMBER!!
 
 
Trailern till AF kom :D
msftsrepublic.tublr.com blev till och satte mig med massor med bilder :) 
Af hemsidan vart bättre och iv fick lära oss mer. 
gått nytt år önskar jag alla er som läser den här bloggen och jag är jätte tacksam att ni vill läsa den och visar intresse! puss på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback