KOMMER PÅ BIO I SVERIGE!!

OMG VET NI HUR GLAD JAG ÄR!? AFTER EARTH KOMMER HA BIOPREMIÄR DEN 7 JUNI 2013 (I SOMMAR) De skulle ha varit jävligt dumma om de inte skulle ha gjort det... men det är en sak som jag har problem med jag är inte 15 då.... hehe så allt jag säger är att vi borde maila sf och klaga på åldersgränsen! Någon som är med mig? 
179 DAGAR KVAR!!"
 
 
Om du är med mig och vill skicka ett mail till sf och ber att de ska ändra åldersgränsen så mailar du till
                                                                             [email protected]
Och ju mer som mailar och klagar, ju bättre tror jag att det blir! varje mail räknas!!! ;))

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag kan skicka iväg ett mejl trotts att jag är 15 alla måste se denna film :D

2012-12-10 @ 22:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback