Svar på mer kommentarer :D

1. asså det är liksom jag vet inte riktigt... jag tycker typ att det är ganska dåligt för jag älskar att bli kallad jadenator och jag säger att jag är det så det får han helt enkelt leva med. hehe men MSFTS är ju lite coolt att kalla sig för tänk er det här ''tjenare jag är en MSFTS'' och alla wtf betyder det?? och man bah försök förstå det ni ;)
2. Det är såklar att jag saknar den gammla jaden! han var så söt och visade att han uppskattade sina fans mera! kommer ni ihåg när han rinde till några här i sverige (jag tror det var någon bloggare här som vart upp ringd) jag kommer ihåg hur mycket jag önskade att jag också skulle fått bli de :( men den nya är lite mer vuxen och sexigare ;) och om han håller på att växa upp och så, så får vi helt enkelt acceptera de. Det är så klart att jag bryr mig om era åsikter!
Det fanns en till video som jag tror att dåtida bloggare på den här bloggen var med på, men hittade bara den här.
Asså Jag hoppas verkligen det av hela mitt hjärta! jag såg en bild på twitter där det stod att han inte skulle vara där den 22 april, men bilden tog slut där och det kan ju vara så att den är falsk. Jag vet jäkla norrmän!! alla åker till dom först ;(  och om dom inte skulle ha nobels fredspris så kanske familjen smith skulle ha varit hät istället för i norge det året!  Förlåt om vi har några norska läsare... :S 
Och jag utgår från Msfts anthem att han gör det. 
Jag tar det som om du inte vet vad MSFTS betyder :) 
Msfts betyder att man vågar vara sig själv, stå ut och att man vågar vara annorlunda. Man inte är alltså inte så mainstream :)
1. Nej de hänger inte med varandra så mycket längre, verkar inte som hon är med willow eller ngn annan från MSFTS gänget heller. 
Awww, du var mitt leende på läpparna idag :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback