Översättning av Jadens Instagram text

Tears fall like rhythming rain drops I promise to be happy as soon as the pain stops and if I’m to hasty with this henge the train stops and if I fall out the game stops and I aim not at your heart but to block the shot that would knock me over spreading venom in my veins missing of coarse that bullet penetrated my skin like a needle to cancer patient bleeding all over the floor hoping to survive the night as I watch you’re high beam light disappear out of sight and there was no reason to fight this battle had bin lost long before I crossed that deadly threshold I would know I’m the one who caused it and now I’ll live my life as beautiful and as honest as I can be cause almost every one I’ve loved I’ve lost. The End

 
 Tårar faller som rytmiska rengndroppar jag lovar att vara lycklig så snart smärtan slutar och om jag är för hastig med det här Stannas tåget och om jag faller ut stannas spelet och jag är inte vid ditt hjärta men för att blocka skottet som skulle knocka mig över, sprida giftet i mina ådror (Asså texten hänger inte ihopp det är omöjligt att översätta det efter men jag kan översätta dom ord för ord...) saknar av grov som kulan trängde genom mitt skinn som en nål till cancerpatient blödande över hela golvet i förhoppning att överleva natten när jag kollar på din ljusstråle försvinna ot ur sikte och det var ingen anledning att kämpa, den här striden hade varit förlorad långt före jag korsade den dödliga tröskeln, jah skulle veta jag är den som orsakade det och nu komme rjag att leva mitt liv så vaker och så ärligt som jag kan, för att nästan alla som jag älskade har jag förlorat. Slut  
 
Förlåt för sämst översättning hoppas det hjälper lite ialla fall :)
 
Jag börjar fundera på om det här kan vara en låttext eller något liknande till någon låt som kanske kommer ut snart (kanske rappen som är med på kid cudi's skiva?), de eller så är jaden helt enkelt jätte deprimerad :( 
 
VI VILL SE DIG LE MER!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback