Svar!!

Fråga: när föddes jaden var det 1,53 pm eller 1.54 pm och vad var det för dag vissa säger tisdag nån säger onsdag och nån säger nått annat vilket stämmer?

Jaden christopher syre smith född onsdag den 8 juli 1998 kl 1:54:18¨

 

Vad väger Jaden?

Han väger runt 64 kilo.

Han sjunger mycket om Rootbear.. Har letat efter vad det betyder överallt, men hittar inte. Så vad är Rootbear? :)  

Va gör han i vilka låtar?

 


Vad är det mellan Jaden & Stella Hugens? Alla säger olika.

Jag vet jag tycker också att det är lite jobbigt L jag läste någonstans att en av stellas kompisar hade sagt att dom dejtade förut i 5 månader och att han är singel nu men andra säger att dom tror att dom dejtar nu.. och vissa säger att dom bara är kompisar.

 

hur lång är jaden?

Jaden är runt 170

 

hans favorit färg?

Det var röd förut men jag tror att det är svart eller leopardmönstrat (haha)

Hans favorit djur? 


Dom har mycket djur i sin familj men jag tror att han gillar hundar best.

 

Favorit film?

Jag hittar ingenstans som säger vad han gillar men jag vet att han är ett stort fan av twilight

 

 
favorit mat?

Det sägs att det är pizza och spaghetti

 

Vad heter dom där typen av byxor och var kan man köpa dem

Det är ju haremsbyxor men dom kanske inte heter så där han köper dom… jag vet inte heller var han köper dom men jag tror att man kanske kan köpa dom på MSFTS hemsidan sen ;)

 

Kommer han till sverige när Justin kommer?

Jag tror (hoppas att han gör det) men det är inget som är bekreftat på något sett… men i gonzoes så rappar han något om att han kommer att vara på tour nästa år!

 

Har stella och jaden gjort slut?

Ingen vet! Alla säger olika (det är inte äns säkert att dom har dejtat)

 

Kan man beställa jaden affisher någon stans?

Du kan beställ karate kid affisher här: http://www.allposters.se/gallery.asp?CID=F441DF510D6E49A3A765BCE7F35FE8AF&PPID=1&apnum=6131336&PODConfigID=0&search=jaden%20smith&f=t&FindID=0&SearchID=&startat=/getposter.asp

Och här; http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=jaden+smith+poster

 

Vilket sjukhus föddes jaden på?

Vet inte kan inte hitta det heller men han är född i Kalifornien, malibu. Så han var väll antagligen född på något av sjukhusen runt om

 

har jaden några film/ musik planer för 2013

After Earth kommer ut 2013 men jag tror du menar om han kommer spela in någon film, men det sägs att han kommer att göra en Karate Kid 2. Med musiken har jag ingen aning men det kommer säkert ut lite låtar som det har gjort i år.

 

Har jaden signat ett skivbolag?

Nej jag tror inte det

 

Kommer hans låtar komma ut på spotify?

Nej, inte vad jag hört eller sätt.

 

har jaden kompisar i sin egen ålder

JA någon måste han väll ha… hittade inget på nätet om hur gamla hans vänner är förutom stella, Mateo och moises.

 

är msftsrep rep kläderna jadens egna klädkolection eller?

Jepp, think so

 

var kan man få tag i msftsrep kläder?

Förhoppningsvis på MSFTSrep hemsidan

 

hur ser jadens halv bror ut

  

går jaden i vanlig skola eller är han hemlärd

Han är hemskolad.

1.    Var bor jaden?

Jaden bor med sin familj bor i Calabasas  Kalifornien

 

Kommer Party 4Peace sändas på tv eller någon annan stans man kan se det?

Jag har kollar runt på internet men jag kan inte hitta någonting! Men det kommer antagligen upp lite youtube klipp efteråt:)

 

Vad har han för adress/maildaress?

Jag vet inte någoting om varken adress eller mailadress jag tror att det är privat.

 

 

Har hört nån stans att det skulle sändas nåt program om hela familjen smith, e det sant o var/hur/när ska det sändas?

Nej har inte hört något.

 

vet du när jaden kommer vara med i någon intervju?

nej:(

 

kommer jaden till sverige och gör fairytale med justin?

Det går ett rykte om att han ska det

 


kommer jaden ha någon konsert här? 
omg måste veta!! 


Det sägs även att han ska på tour med han familj med det är inte heller bekräftat.


Kommentarer
Postat av: moa

Tack för alla svar. Jaden säger rootBear i gonzoe och rootBear är en läsk som faktiskt är jätte god vet inte om det var den han menade i låten

2012-07-19 @ 01:19:09
Postat av: Elsa

Han säger också RootBear i Happy New Year :) Eller ah, Justin gör det.

2012-07-19 @ 10:08:51
Postat av: Hanna

Tack för alla svar :) på jadens äkta facebook står det såhär på profilen Förlovad med Stellɑ Hudgens haha :) och han skriver att dom har dejtat nu i 8 månader.
så det verkar jo som dom är tillsammans fats man vet jo klart inte men han skriver alltid om henne och lägger ut bilder på henne och sånt.

ett exempel från 10 juli

That Awkward Moment When My Bestfriend(Moises) Knew My Girlfriend (stella) Since They Was 6 And I Am Just Sitting There Listening To They Stories And Looking At Old Pictures Of Them..Just Awkward Btw She Use To Make Him Play Dress-Up With Her

och för att vara exakt är jaden 170.18 cm lång i alla fall i Tisdags :) Han säger också att hans flesta vänner består av tjejer :)

och här är hans adress om du vill skicka fan mail (det är inte hem till han men han hämtar dom här)

Fan Mail Address:
Jaden Smith
Overbrook Entertainment, Inc.
450 North Roxbury Drive
8th Floor
Beverly Hills, CA 90210
USA

ha det bra :)

Svar: haha tack:) du skule pasa bra som gästbloggare ;)
Lovisa

2012-07-19 @ 11:06:32
URL: http://gymnastics4ever.devote.se
Postat av: ines

han sjunger om root bear i gonzoes så sjunger han typ and imma talk about rootbear in my songs if i want to
sen i happy new year sjunger han men and you and a rootbear :D

Svar: tack :)
Lovisa

2012-07-19 @ 11:43:19
Postat av: Emma

Kan nån länka hans äkta facebook?

2012-07-19 @ 12:24:07
Postat av: Agnes

Han var väl hemskolad först men nu går han väl på en privatskola, eller?

Svar: Willow vet jag är hemskolad och då borde jaden också vara det tänkte jag.
Lovisa

2012-07-19 @ 14:19:18
URL: http://agnesmadelene.blogg.se
Postat av: Mimmi

* Han är 1.65 ;) .

* Han går i skola,+ hemskolad ;)

2012-07-19 @ 15:01:35
Postat av: Mimmi

* Han är 1.65 ;) .

* Han går i skola,+ hemskolad ;)

2012-07-19 @ 15:01:39
Postat av: Hoggelina

Hanna:
Jaden har bara ett riktigt facebook account och där har han ej skrivit att han är förlovad med stella elr dejtat honom i 8 månader. Så du har kollat ett fejk.

Emma: jag kan ite länka just nu eftersom hjag inte har någon dator atm men sök efter "Jaden Smith" och välj det accountet som både Will Smith, Jada, Willow och Trey likes och sidan ska ha ungefär 2 276 573 allmänna likes.

2012-07-19 @ 16:58:16
URL: http://hoggelina.se
Postat av: Hoggelina

https://www.facebook.com/officialjaden

DÄR har ni Jadens äkta facebook-sida. Resten är FEJK.

2012-07-19 @ 21:27:47
URL: http://hoggelina.se
Postat av: Hanna

Wilolws äkta http://www.facebook.com/willow.smith.798
och här är jadens
http://www.facebook.com/JadenMISFTS?ref=ts

dom är äkta lovar :D willow lägger ut videos och sån när hon sjunger eller bara ska säga noåting och dom video finns inte på youtube eller viddy så dom är äkta :D


föresten han skrev detta för 14 timmar sedande Im Not Home-Schooled
så där har ni svar på det :D

Svar: Tyvärr hanna dom är inte äkta...
Lovisa

2012-07-19 @ 22:17:34
URL: http://gymnastics4ever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback