Mer om mig.

Hej, jag heter då Alexandra, som jag sa, och jag har varit en Jadenator och ett fan till familjen i två år och lite mer.
Alltså sen 2010 :) Jag älskar Smith familjen otroligt mycket, och min absolut högsta dröm är att få träffa dom.
 
När jag inte spammar ner twitter om Jaden och fangirlar om Jaden så brukar jag teckna, vilket är min stora hobby.
Kommer väl någon gång lägga ut en bild på Jaden som jag gjort om ni vill. c':
 
Min twitter är @JadensPancake om ni vill följa mig.
Följer såklart tillbaka. Försöker följa så måna Jadenators jag kan, x'd
Jaden följer mig, (vilket jag inte alltid kan förstå, är fortfarande så himla glad. 15/1-2012 ♥) så jag brukar DMa honom namn på vissa som vill att han ska följa dom.
Kanske inte alltid han läser dom, men vem vet. :D
 
Det var lite om mig. 
även om ni kanske inte bryr er, men jag hade tråkigt. :c
 
Och detta är bland det gulligaste jag sett.
Jaden och Willow  ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

Såg på din twitter att du hade skrivit/retweetat massor om att Harry hade sagt något om Jaden?! Skriv om det i ett inlägg!!

2012-10-08 @ 15:03:46
Postat av: Maja

Skulle vara jättejättejätte gulligt om du skulle DMa honom om att han ska följa mej på twitter! :)
majaelbrink <--

Svar: Självklart ska jag det.Vi får bara hoppas på om han läser det! :D
Lovisa

2012-10-11 @ 17:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback