Ny Design Snart!

Hej hej! Jag sa ju för ett tag sedan att jag skulle fixa en ny desig till bloggen eftersom den gamla är lite konstig med tanke på mellanrummet mellan inläggen och så och den är över ett år gammal! Men nu har jag hittat en tjej som har gjort desigen och är klar med den. Så snart kommer hon att fixa så att den kommer upp här på bloggen. Här får ni en liten bild på headern. 

Kunde inte ladda upp bilden på bloggen av någon konstig anledning så ni får helt enkelt se hur den ser ut när den kommer upp! Ville bara säga till innan så att ni vet iförväg!
 

// Lovisa
 

Kommentarer
Postat av: Blogg Designer

Hej! Jag har försökt mejla dig men inte fått något svar. Det skulle vara bra om du mejlade inloggningen så att jag kan lägga in designen så snart som möjligt :)

2013-08-02 @ 22:48:27
URL: http://wecantstop.blogg.se
Postat av: Zamira

Jag tycker du borde uppdatera oftare, det är inte rättvist om du ska åka bort hela tiden och ha en kändisblogg. Vi vet ju inget vad Jaden håller på med när du är borta? Tänk om det händer något jätteintressant som vi missar eller får veta det så mycket senare.

2013-08-03 @ 03:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback