Svar på kommentarer

Det har inte hänt så mycket på senaste tiden faktiskt... Och min dator är sönder så kan inte blogga från den :(
Frågan: Är Jaden och Kylie tillsammans? Är inte hon äldre än honom?
Svar: Jo ett år äldre men det gör väll ingen skillnad? Han var ju tillsammans med Stella förut och hon är ju 2 år äldre. Jag vet inte jag tror att de är tillsammans.
Fråga: kan du lägga upp videorna varje gång willow laddar upp en skulle vara till stor hjälp
Svar: hon lägger oftast ut sina videos på tumblr så att det inte går att lägga ut dem på något annat ställe som man kan med youtube, men så fort jag hittar någon som har laddat upp videon på youtube så lägger jag upp den här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback