1 år...

Ja nu har jag Lovisa bloggat här i ETT ÅR! Gud va det gick snabbt! Jag kommer ihåg hur jag var helt uppspelt över att få svara på frågestunden. Och hur irriterad jag kunde bli för att det inte hände något i hans värld :(
Nu på senare tiden har jag dock bloggat så HIMLA dåligt och jag är så tacksam över att Moa och finns här för att hjälpa mig!
Men jag planerar att jag ska börja blogga bättre snart!!! Om några veckor dock för jag ska bort snart. Men eftersom ni är vana med dålig uppdatering från mig så gör det nog inte så mycket (hoppas jag)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ni sa ju att ni skulle ändra/uppdatera bloggens header men det har nu inte gjort än. Jag bara undrar när ni ska göra det??

2013-06-23 @ 12:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback