Dagens fråga??

Hej jag gjorde ju nyligen ett inlägg med olika outfits jaden haft och så valde ni dom ni tyckte han såg bäst ut i. Och jag fick väldigt många kommentarer på just det inlägget vilket jag tycker är jätte kul. Så min fråga till er är ifall jag ska fortsätta göra sådana typ nån gång i veckan. Alltså frågor som ni kan svara på och på det sättet kan vi se ifall vi delar samma åsikt jag tycker i alla fall att det är jätte kul att läsa sånt, så kommentera nedan ifall ni skulle uppskatta liknade inlägg och får jag några som tycker att jag ska fortsätta så gör jag helt klart det.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker absolut att du ska fortsätta. Jag visste aldrig att det var så många som läste bloggen. Det är inte så många som brukar kommentera annars. ;)

2013-06-29 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback