visste du att...

visste du att...

 

 

*Jaden’s  celebrity crush är Rihanna (Tror jag).

*Jaden är en av dom mest tjänande tonåringarna.

*Jaden är värd 75 miljoner kronor ungefär.

*Det sägs att jaden kommer vara med i en till film.

*Jaden favorit färger är röd och svart.

*Jaden gillar pannkakor.

*jaden bäst vän är justin bieber.

*Jaden har ingen flickvänn:) (hörde ni det tjejer?)

*Jaden gillar blonda tjejer.


sorry för att jag inte har gjort det här på typ flera veckor , men iallafall ska jag försöka göra det här varje vecka från och med nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När fyller han år?? LUV the blog! <3

2010-12-02 @ 21:33:54
Postat av: Anonymt

Heej Jag älskar Jaden och undrar vart du får alla fakta om honom ifrån snälla berätta det då skulle jag bli jättebra för jag gillar verkligen honom!!

Kan inte sluta lyssna på hans och JB låt ''never say never''

P.S Din blogg är bäst!

Hej så länge!! :D

2011-01-31 @ 20:20:57
Postat av: Alma

Gillar han brunetter för jag är det och jag är 12 år men jag blir 13 nästa år men gillar han tjejer som är yngre??

för jag är ett år yngre

P.s på headern är jag blond men nu har jag tagit tillbaka min gamla hårfärg puss

2011-04-10 @ 13:09:57
URL: http://wakan.blogg.se/
Postat av: Alma

Gillar han brunetter för jag är det och jag är 12 år men jag blir 13 nästa år men gillar han tjejer som är yngre??

för jag är ett år yngre

P.s på headern är jag blond men nu har jag tagit tillbaka min gamla hårfärg puss

2011-04-10 @ 13:10:20
URL: http://wakan.blogg.se/
Postat av: Hillan= världens största jaden fan!

jaden MYCKET MYCKET MYCKET mer värd en bara 75 miljoner!!!!!!!!!!!!!!!!!!

han e så mycket värd satt man inte kan säga det (enligt mig)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-07 @ 17:57:30
URL: http://hillangullig.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vad är celebrity crush ?

är inte rihannna lite för gammal för han då ? ;)

älskar bloggen btw! <3

2011-07-22 @ 02:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback