vad tycker ni?

hejsan just nu sitter jag och tänker på den där fan videon vi håller på med.
Jag börja tänka på att det kanske är bättre om vi gör två stycken. Då börja jag tänka på hur video klippen borde vara som och då hitta jag det här jätte vackra videon som var till Demi lovato på youtube och då börja jag  tänka på att en av videosarna vi ska göra borde vara som det här videoklippet fast om jaden och justin:)
Jag har inte tagit upp det med dom andra Justin  Bieber bloggarna
eller med Alice och Sofia det är allså inget bestämt bara något jag kom på nu
 men vad tycker ni ska vi göra en av videona som den här?


kom igen vi måste veta vad ni tycker

Kommentarer
Postat av: Fatbardha

Det är sjukt bra.. Men jag håller på med lite bilder som jag skulle tänka mig skicka in till er=))<3

2010-11-09 @ 15:48:02
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Stina

Tjena, har glömt lösenordet till mailen, därför jag inte svarat ifall du mailat. ;p Jättefin video om Demi, bra idé att göra en liknande om Justin & Jaden! :D

2010-11-09 @ 18:50:45
URL: http://jbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback