Är man en Jadenator, är man alltid det

Hej! Tyvärr är detta min sista inlägg här på bloggen. Blogg-ägarna har ingenting sagt att jag ska sluta eller något. Jag slutar själv för att jag har fått taskiga kommentarer och sånt. Det är inte roligt längre att blogga här på bloggen. Ja, jag ska absolut fortsätta läsa här.. Ni ska bara veta, ni som sade taskiga saker till mig.. ni ska bara veta att jag gjorde mitt bästa, ni har sagt att jag ska fan blogga något om Jaden. Försök förstå att det inte händer så mycket på Jadens värld just nu.. jag letade och letade runt, ingenting har hänt så mycket under de senaste dagarna. Och ni anklagade mig/oss ändå!? Är ni inte nog redan glada att vi försökte iallafall skriva så mycket vi kunde!? Nu verkar det som att Natta och Alice kan blogga själva utan någon gästbloggare. Tack för mig att jag har fått gästblogga här i ett fantastisk tag. Men på sistone är det inte roligt längre. Ja, jag har gjort några misstag ang. bloggs system & design. Men det har inte gått borta eller något.. Ni anklagade mig ändå! Hemskt. Det skulle vore roligt om jag fick gästblogga här någon gång i framtiden igen :) bara om ni inte anklagar mig igen. Ha det så bra! Sluta aldrig att läsa på detta blogg.. Kramar! & besök gärna min blogg www.jadenator.blogg.se.
- Simon, f.d. gästbloggaren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NeejSLUTA INTE! :)

2011-04-04 @ 20:46:33
Postat av: xcmris

hejdå

2011-04-04 @ 20:49:44
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEJ!!

2011-04-04 @ 20:53:05
Postat av: Anonym

asså sluta nt !!!

du behöver nt sluta för folk säger taskiga saker !!!

2011-04-04 @ 20:56:59
Postat av: simon

Sv till "asså sluta nt !!! du behöver nt sluta för folk säger taskiga saker !!!".. Jag blev total pressad av folk som säger taskiga saker, de kräver tusentals nya nyheter om Jaden varje dag.. hur fan ska jag kunna hitta dem på en gång :o!???

2011-04-04 @ 21:03:21
URL: http://jadenator.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej sluta inte! Känn dig inte pressad (även om det kanske är svårt) men folk ska inte trycka ner andra! Du var/är en jätte bra gästbloggare!

Hoppas du kan vila upp dig och komma tillbaka iaf! ;p

2011-04-04 @ 21:50:39
Postat av: N'

Du får inte sluta!

Tänk på willow smith, det är jättemånga som jag vet inte gillar henne, och kallar henne lite olika saker. Tror du hon slutar sjunga och allt för det - Nej. Och det är precis samma sak med dig. Gillar inte folk hur du bloggar har de ingen anledning att läsa bloggen i huvudtaget. Men det är såhär jag har önskat att denna blogg skulle bli, precis som du har gjort den. Var dig själv och bry dig inte om vad andra säger!

Kram Nadja.

2011-04-04 @ 22:10:23
Postat av: Anonym

Låt de elaka komentarerna göra dig starkare simon! , du vet att de innerst inne bara mår dåligt själva , Kanske pga att de inte fick gästblogga. Du gör ett super jobb.

Seriöst, jaden ar inte lika känd som Justin, det händer inte lika mycket runt honom. Dem som då ar retarded och intefattar det, släng er i väggen. SIMON IS BACK ON TRACK!

//JuLiA

2011-04-04 @ 23:54:24
Postat av: Anonym

Fast Natta Alice och dom andra är också jättebra! <33 men det är endå tråkigt att du ska sluta för dom där elaka! Tänk Natta o Alice fick stå ut med dom och struntade i dom, gör så du också! <333 :)

2011-04-05 @ 16:13:16
Postat av: linnea

Jag blir så arg när jag läser att att du slutar på grund av elaka kommentarer! Jag tycker du har gjort ett jättebra jobb, #justsayin och det är synd att du slutar :)

2011-04-06 @ 07:56:57
Postat av: Don´t stop blog!

pay no attention to them haters cuz we whip em off!

you aint doing nothing wrong

So dont let them tell you nothing, just tryna have fun!

So keep the party jumping!

dont let haters keep you off your grind! isten to Willow, it's true!

2011-04-06 @ 11:50:12
Postat av: lovisa

alltbra?:D

2011-04-06 @ 12:02:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Felicia

neeeeeeeeeeeeeeeeeej sluta inte!!!!!!!

2011-04-06 @ 15:39:00
Postat av: Anonym

Sluta inte! ://

2011-04-06 @ 15:59:18
Postat av: Anonym

SLUTA INTE:( snälla

2011-04-06 @ 19:00:14
Postat av: simon

sorgligt ellerhur :)

2011-04-08 @ 13:11:11
Postat av: Anonym

Ja,det är fett sorgligt och de e bara onödigt att hacka på andra som gör sitt bästa! Vi kommer att sakna dig!

2011-04-11 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback