jag försöker bli lite som Taylor Lautner.


hittade ingen bra bild på datan så jag fick ta kort
en hel sida om Jaden i FRIDA! fast man ser inte riktigt vad det står, så jag har skrivit allt här under!! :)
Namn: Jaden Christopher Syre SMmith
Född: 8 juli 1998.
Längd: 1,55 m (och växer fortfarande)
Bor: Los Angeles, USA.
Civilstatus: Singel.
STJÄRNTECKEN kräfta
FAMILJ Jaden Smith är son till skådespelaren Will och Jada Smith och brorsa till coola sångerskan Willow samt halvbrorsan Trey
KÄND FRÅN Filmer som Karate Kid och Jakten på lycka (där han spelar mot pappsen)
KOMPIS MED Killen som är känd för sin frilla, Justin Bieber alltså. Visste ni förresten att Jaden rappar på Biebs singel Never say never?
KURIOSA Han medverkar i lillasyrrans musikvideo till Whip my hair och han är döpt efter sin mamma som har ett liknande namn (och syrran är såklart döpt efter pappan)
FAVORIT-TV-SERIE Han rådiggar Det ljuva havslivet, och har själv haft en liten roll i ett avsnitt.
FÖRSTA KYSSEN I verkligheten må han vara singel, men i filmen Karate Kid hade han en flickvän att pussa på: ``Det var min första filmkyss, men jag kan inte berätta om min riktigt första kyss´´.
SYSKONKÄRLEK ``Vi (Jaden och Willow, reds anm) är väldigt coola, förutom att hon hatar mig. Hon måste alltid bestämma... Hon önskar att hon vore 18 år, men jag gillar åldern jag är i nu. Och jag lyssnar på äldre människor. De säger att det suger att bli äldre. 
SKOLGÅNG Jaden gick inte i en vanlig skola, utan blev hemlärd. Hans enda klasskompis? Syrran Willow, såklart.
TRÄNAR Efter karaterullen han han fortsatt med kampsporter. ``Jag vill fortsätta vara vältränad. Jag försöker bli lite som Taylor Lautner. De kanske behöver en stuntman till Eclipse eller något haha´´
I FRAMTIDEN Ryktas det om att Jaden kommer att spela mot sin syster Willow i filmen Amulet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej ni har en länk på min blogg nu också;), föresten jag har märkt att ni inte har samma färg på "headern" som på bakgrunden, om ni vill ändra det å ha samma färg kan jag hjälpa er;)

2011-02-20 @ 11:22:32
URL: http://codysimpsonsweden.blogg.se/
Postat av: maja

jag vill verkligen säga tack för att ni har den här gryma bloggen!!

2011-02-20 @ 11:58:15
URL: http://hallonmaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte ni uppdratera eran andra blogg? :)

2011-02-20 @ 14:00:25
Postat av: simon (yeah) ferm

omg! hemlärd.. stackars :(.. att han inte har så mååånga vänner, bara några.. åh min kära jaden!! :'(

2011-02-20 @ 14:20:47
URL: http://imferm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi , jag är faktiskt rätt stolt, jag och jaden fyller år på samma dag! Grymt stolt är jag!:)

2011-02-20 @ 14:46:07
Postat av: Anonym

bara en fråga till dig simon. är du kär i Jaden?

2011-02-21 @ 15:05:59
Postat av: Josephine - Jaden lover

Hej det här är världens bästa blogg om världens bästa och snyggaste kändis.

Jag blev så himla glad när det skulle handla om Jaden fast nästan allt som stog där visste jag redan ;)

Stoooora bamsekramar Kramar :) <33

2011-02-21 @ 19:56:29
URL: http://josephinefrans.blogg.se/
Postat av: gabriella

fett nice blogg asså,

men jag har en fråga om jaden att liksom han är sjukt spinkig så hur mke väger han igentligen ?

bara undrar isf kanske du kan lägga upp på bloggen om de(:

2011-02-28 @ 16:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback