vi är nominerade!:D

Hej nu är det så att bloggen senditon.blogg.se(klicka på namnet för att komma till bloggen) har en liten blogg awards på hennes blogg. Vi är nominerade för "andra fantastiska bloggar" så nu tycker jag alla våra fantastiska läsare  klickar här och går in och röstar på oss!:). För att röst på oss måste ni  skriva en kommentar på den kommentaren ska ni skriva "andra fantastiska bloggar- jadenssmith.blogg.se".
jag tycker att det är en jätte rolig sak och så betyder det att vi gör ett bra jobb med bloggen och det är aldrig fel att höra!:'))
Little Blogg Awards!!

Kommentarer
Postat av: Nora ;)

Jag har röstat! :D

2011-01-07 @ 11:32:43
URL: http://tigertassen.blogg.se/
Postat av: Anonym

willow smith - whip my hair låten har kommit ut på spotify

2011-01-07 @ 14:25:19
Postat av: JustinDBieber [FanBlogg]

Jag har röstat :D

2011-01-07 @ 15:35:51
URL: http://justindbieber.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback