Svar på kommentarer

Det är tyvärr något som ingen vet...
anonym1: Nope inget jag vet men har hört ett rykte om att han dajtar Anastasia 
Anonym2: Nej det ända tumblr som jaden har är en med mateo och moises och den kan ni hittar ni HÄÄÄR
1. Vad menar du med hänt? asså om hon typ är sjuk och ligger på sjukhus eller något? 
2. Nej det verkar inte som de och det verkar också som om hon har slutat använda MSFTS-tröjor.
3. Aa han är kristen 
JAA den är jätte bra! låter som om han har fått mörkare röst också, eller så var han förkyld eller något när han spelade in den. heheh
Nej han har bara www.msftsrepublic.tumblr.com
Jaa :( 
 
 
 
fortsätt att fråga frågor så ska jag försöka svara på dem!! :D 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag menade att stella och jaden inte verkar hänga med varann längre? du är en fantastisk bloggerska som kan svara på alla de svåra frågor vi ställer =) älskar hu du bloggar bästa bloggaren <3

2012-12-28 @ 02:39:35
Postat av: Anonym

Jag har inte fattat precis vad MSFTS är hehe!

2012-12-28 @ 16:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback