kylie och jaden

 
haha får nog svälja mina glömma mina gamla terorier de kanske är mer en väldigt bra kompisar 
kanske handlar kylies tweet för veckan inte om hennes systrar eller föräldrar utan om hon och jaden citerar: 
"a relationship should be between two people, not the whole world." och "the couple that are meant too be, are the ones who go trought everything that is meant to tear them apart. 
så vad tror ni är det vänskap eller ett av de sötaste av kändis paren vi har framför oss? 
                                                                          -moa 

Kommentarer
Postat av: Mizzzzyyyyyy

Nä, SJälv tror jag bara dom är riktigt bra vänner. Jag menar Jaden har sagt flera gånger att dom är inget annat en väldigt goda vänner. Ja dom kanske var på G Förut men nu..tror inte det.

2013-05-12 @ 14:48:29
Postat av: Agnes

ja jag håller med Mizzzzyyyyyy!
Man kan ju kramas och så fast man är bästa vänner så jag tror inte dom har ett förhållande

2013-05-12 @ 16:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback