videon jag gjorde!:D

det har kommit några frågor om videon jag gjorde. Jag gjorde den på imovie, sedan la jag ut den på youtube. Om någon behöver någon hjälp alls med att göra en video är det bara att kommentera, så kan jag hjälpa dig mer(:.föresten måste jag säga tack till alla  underbara kommentarer ni har skrivit blir verkligen super glad när jag läser alla kommentarer;p.
jaa det är 100% sant att Christian Beadels kommentera på videon jag gjorde(:


naaw visst är han inte gullig!
för er som inte vet ,så är Christian Beadels jätte bra kompis med Justin Bieber och Jaden Smith
bild på dom tillsammmans:

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh det är så coolt, jag älskar christian! Självklart justin och jaden också haha :D

2010-12-08 @ 21:49:50
URL: http://lundbergjulias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är liite seg... men viken video??

2010-12-09 @ 16:32:53
Postat av: Anonym

Vilket pogram öppnar du imovie med? :)

2010-12-12 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback