EMA ikväll

gud va taggad jag är till EMA jag har röstat sönder på JUSTIN BIEBER så jag hoppas verkligen att han vinner dom kategorierna han var nominerad för:) iallafall så är det röda mattan först och det börjar 20.00 sen är det själva showen som börjar klockan 21.00. vet att det är lite sent men det kommer alltid massa repriser hela veckan efter så det gör inget om man missar idag då kan man alltid kolla imorrgon.
om ni vill vet vilka tider det vissas nästa vecka kommentera så skriver vi det på ett inlägg:)
men jag kommer nog ändå kolla ikväll
är det någon mer som ska kolla på EMA ikväll?:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: toppen ! (: , men har glmöt bort lösenordet till msn:en :$:$ shit haha fast när är videon klar ? , för jag har bara internet när jag är hos min pappa ( varannan helg ) , för har nyss flyttat haha, men jag addar den msn på min vanliga msn så acceptera mig jag heter alexandras......



skriver inte hela här för vill nte okönda ska adda mig haha fast ja så du vet jag heter alexandras och sen mer så bara acceptera mig så snackar vi lite dära annars så gå in på bloggen och skriv frågor till stina för hon bloggar också ju =)

hoppas du fatta <3

2010-11-07 @ 15:08:51
URL: http://jbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback