lite om alice.

Hej på er! Vi tänkte berätta lite om oss själva för det är många som har frågat om oss, så jag tänkte börja! Jag är en tjej på 13 sommrar som heter Alice. Jag bor i en liten stad vid namn köping med min mamma och pappa. Jag har 4 syskon (två på mammas sida och två på pappas) och en katt som heter smilla. På fritiden brukar jag vara med kompisar och drömma om justin bieber, nej jk! men jag är ett stort fan av Justin och han är absolut min förebild! Finns inte så mycket mer att berätta om mig,men om ni har twitter så kan ni ju följa mig www.twitter.com/alicekarlstedt, och jag följer ju er såklart tillbaka! finns inte så mycket mer att berätta om mig, men kommentera bara på det här inlägget om det är något mera ni vill veta :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback