lite om Natta

saker ni kanske inte visste om mig:)
Hej hej jag heter Natta  Jag älskar att dansa (har dansat sen jag var 3 år) vara med kompisar och skriva låtar.
Jag pratar jämt och när jag väll har börjat prata om något
 finns det ingen som kan få tyst på mig. jag har alltid varit jätte intresserad i musik jag älskar musik jag lyssnar på musik hela tiden en gång var jag så nära att somna med mina hörlurar när jag lyssnade på bye bye av mariah carey  (det är inte den ända gången det har hänt) men den låten som just nu är fast i min hjärna är firework av katy perry dom artister jag lyssnar mest på är Justin Bieber Jaden Smith Demi Lovato Cody Simpson
Drake Bruno Mars Eminem
 och många MÅNGA mer.
där fick ni veta en hel del om mig men om det är något ni fortfarande
inte vet om mig eller något mer ni vill veta om mig kommentera eller fråga på  bloggsvar (jag blir verkligen jätte  glad när ni frågar fråger)
 
jaden får bjuda på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback