svar på tal!


-

SVAR: Alla säger helt olika saker om när justin kommer. men nu tänker jag skriva vad jag har hört...

Det sägs att Justin Bieber kommer till Globen den 11 maj,

och att biljetterna skulle börja säljas den 17  november?

men som ni kanske redan har fattat så har redan 17 november varit så jag har ingen aning när  biljetterna börjas säljas. Justin Bieber har själv twittrat att biljetterna snart kommer börja säljas i Europa.

så vi måste väll bara hålla ögonen öppna:)

några säger att han också ska ha en skivsignering.

Det jag nys skrev är inte säkert att det är sant, bara vad jag har hört och läst!!





Kommentarer
Postat av: Michael Jackson [Minnesblogg]

SV: Absolut, har lagt till er nu ! :)

2010-11-21 @ 20:21:17
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/
Postat av: Pricillaisabell

Han kmr nt komma den 11 maj justin bieber till sverige asså enligt rykten,,. För han ska då nämligen till min pappas hemland filippinerna den 10 maj så tror nt att han hinner åka på en dag från asien till sverige XD:D.

2011-01-06 @ 10:50:37
URL: http://pricillaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback