willow's AMA klädsel en knock off?

Willows AMA kläder har har orsakat ett tumult i modevärlden eftersom många hävdar att det var en knock off!
Den ursprungliga designen skapades av märket "Mother of London"."Mother of London" designer Mildred von Hildegard har uttryckt sin besvikelse i att hitta sin grej på pint size-stjärna. "Jag är besviken och ledsen över att detta negativt kommer att påverka mitt företag. Min ursprungliga design är nu upp i massmedia som någon annans arbete , och det är väldigt sårande på både ett personligt och professionellt plan. Jag hoppas att detta kan lösas, och jag önskar bara det bästa till Willow. "
Mariel Haenn, som ibland stilar Willow, säger hon inte klädde upp Willow stjärna för AMA: s "Bara en FYI, vi klädde bara Rihanna På AMA" Mariel tweeted på måndag. "Jag gillar inte när folk försöker kredit mig för arbete som inte är min # justsayin. "
Mariel hävdar också att hon inte vet vem klädd Willow. "För att vara ärlig har jag ingen aning om vem  stylade henne eller designa. Önska att jag gjorde. Jag frågar inte mina klienter vilka dom använder när jag inte har tid"
-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback