BLI VÄN MED JADEN SMITH

OfficialJadenSmith
klicka på länken här ovanför och kom till jaden smiths officiela youtube sida..
När ni har kommit ditt ska ni bli vän och prenumera Jaden.
jag prenumerar och är vän med han på youtube  bli det du också.
Han accepterar alla och han har själv sakt att han vill ha mer prenumerationer och vänner.
Så här skrev Jaden på sin youtube sida:
my dream is to become a youtube partner,
if you guys can get me alot of views and subscribers
i would greatfully have a contest to win my number
and a chance to me and great me and JUSTIN BIEBER!


översättning: min dröm är att bli en YouTube-partner
om ni kan få en hel del personer att kolla på min youtube sida
och prenumera. skulle jag tacksamt ha en tävling
att vinna mitt nummer och en chans för dig att träffa  mig och JUSTIN BIEBER!





Kommentarer
Postat av: innocent Manzi

hey Jaden Smith, I want to be friends with you I'm feeling hot innocent Manzi my number is 0720496052

2011-06-13 @ 20:46:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback