jaden smith i en ny film:D

Det ser ut som att lilla Jaden Smith inte har förlorat  rampljuset till sin lillesyster Willow Smith

det ser ut som Jaden Smith har fått huvudrollen i M.Night Shyamalan’s nya projekt som heter ”One thousand A.E.,” . som är en tophemlig sci-fi flick film. Jaden’s föräldrar ( Will Smith och Jada Pinkett Smith) som producera ”karate kid” och många mer från doms bolag ”overbrook” kommer hjäpa att utveckla den här filmen.... M.Night Shyamalan är han som var direktör för filmen ”last Airbender”


En ny film med JADEN SMITH gud vad jag ser fram imot det jag är inte värdens stösta sci-fi fan men jag kommer ändå gå kolla på den det är Jaden Smith vi snackar om:)




Kommentarer
Postat av: Jasmine

Sv: Ledsen för sent svar, jag har gjort min design själv men hinner tyvärr inte att göra designer till andra. Men jag är helt självlärd och om man läser på Designadinblogg.se så är det enkelt att lära sig! Det är bara att testa sig fram :)

2010-10-23 @ 13:46:47
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: fatima

kan du berätta vad filmen heter för jag är förvirad

2011-01-05 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback