jag blir så arg...

när folk håller på att skriva idiotiska kommentarer om Justin Bieber  eller skriva att han är bög bara för att han sjunger ljust eller för att han dansar mycket bättre en många andra... asså lägg bara ner det är ju helt dumt. Jaa jag vet att det är en Jaden Smith blogg men jag blev bara tvungen att ta upp det. klicka på länken här under och skriv en fin kommentar och klicka på gilla knappen det gröna strecket måste komma över det röda det bara måste:(.//Natta
http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4&a=4oVf-d_DwKB-ItxtWCQRiAJ0kBrKn6i9&list=ML&playnext=1

ps.jag vet att det säkert inte är någon av er som håller på och skriver sånna saker  men jag blev bara tvungen att skriva det



Kommentarer
Postat av: Erika

Hej fin blogg :) Vill du länka med min?

2010-10-08 @ 18:56:10
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/
Postat av: Anonym

JUstin Bieber har ju lite att göra med Jaden

2010-10-10 @ 10:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback