gud va störd jag blir.....

Nej nu får ni bane mig ge er. Nu blir jag faktiskt störd på att ni alla säger att jag inte bloggar..... Det är ju bara massa BS för jag bloggar verkligen, när det har varit sugit uppdatering har jag oftast haft en anledning till vf det är det. Jag läste några kommentarer som det stog "borde inte alice och natta blogga mer"..... VAFAN tror ni jag gjorde hela dagen igår. Gud vad förbannad jag är och nu tror säkert ni att jag överdriver men det gör jag fanmej inte jag förtjänar att få bli lite arg när jag bloggar och bloggar fast ni inte märker eller ens bryr er.  OCH NI SOM INTE TYCKER JAG BLOGGAR KAN VÄLL TA DET PÅ EN KOMMENTAR NÄR JAG NU HAR BLOGGAT SÅ JÄDRA LITE!!!!
Alice lägger till: Jag håller med natta med 100%!! jag (alice) bloggar inte mycket alls, men varför tror ni vi skaffade en gästbloggare? vi hinner inte, tiden räcker inte till!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du bloggar hela tiden!!! (hej vill du va snäll och rösta på vilken header jag ska välja, please? http://codysimpsonsweden.blogg.se/2011/april/vilken-header.html)

2011-04-04 @ 18:19:32
URL: http://codysimpsonsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du bloggar fan 24/7 ! :O

2011-04-04 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback