Jada Pinkett Smith: "Jag exploaterar inte mina barn!!!"

Kändisparet Jada PinkettWill Smiths barn Jaden & Willow har nyligen uppnått seriös stjärnstatus och minglar nu med personer så som Justin Bieber och Jay-Z, men inte alla är övertygade att de är redo för showbiz-världen då de blott är 10 och 12 år gamla! Jada & Will har fått mycket kritik för att de låtit de börja i nöjesvärlden vid så unga åldrar, och de har till och med anklagats för att exploatera sina barn!

Jada kände nyligen att hon behövde försvara sig själv, och här är vad hon hade att säga, "Våra barn tillåts vara barn. De behöver inte ta hand om sina familjer: bli de emotionella, fysiska och finansiella fokuset som händer för så många unga stjärnor. Vår familjestruktur är lite annorlunda och det är ganska svårt att förstå den eftersom det är så annorlunda vad som vanligtvis händer i en familj, men paradigmet är det samma.

Det handlar inte om berömmelse eller pengar. De skulle ändå få prövningar på grund av vilka deras föräldrar är. Hur mycket jag än önskar att jag kunde skydda mina barn, så har de egna öden. Jag tänker inte sätta stopp för det utav rädsla.

Jag har en 10-åring som kan stå inför en publik på 17,000 personer och rocka loss. Jag måste hjälpa henne hålla fötterna på jorden."

Vi håller med om vad Jada har att säga, vi tror inte alls att Smith-föräldrarna försöker utnyttja sina barn alls. De låter bara sina barn ha en världens massa skoj!

- Källa: Posh24.
- Simon, gästbloggaren.

Kommentarer
Postat av: cimel :)

jag håller verkligen med jada! uush på haters! ;) men jag undrar bara när KCA's kommer ut i Sverige? var det den 10 april eller? :) (är osäker) :P

2011-04-03 @ 03:12:34
URL: http://jaadenator.blogg.se/
Postat av: emma,

håller med jada!

bara en fråga, jag gillar verkligen vad ni skriver om, var hittar ni allt sånt är skvaller o nyheter om jaden?:O

:)

2011-04-04 @ 16:12:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback