svar på frågestunden del 1

Svar: Det är en sjal:)
Svar: Det har han privat, han ger liksom inte ut det till sina fans:o
Svar: det har han säkert men det är inget som han ger till fans utan bara till sina vänner och sådant!:)
Svar: ja han har sagt det!:D
Svar: ja det vill han säkert!:)
Svar: Jaaa:)
Svar: Nej  de ska inte vara med på turnen längre utan OM Justin Bieber kommer till Sverige kommer inte Jaden eller Willow med.
Svar: Nej!:o
Svar: Vet inte, väldigt många skulle jag gissa på:)
Svar: Jaden smith overbrook entertainment, Inc.
450 North Roxbury Drive
8th floor
Beverly Hills CA 90210
USA
Svar: ca 75 miljoner:p
Svar: Vet inte riktigt hur jag ska förklara men att man har fötterna på jorden, dvs inte har huvudet i molnen. :)
Svar: Jaa såklart, Never say never, right?
Svar: Jag vet inte:o
Svar: Jag skulle nog börja gråta, sen springa ut och kasta mig över han (hahahahahah):D
Svar: Jaa
Svar: Han bor i L.A
Svar: Jaa han är ju såå jädra het, kolla på bilden här under man kan inte kolla på den utan att dregla!!
Svar: Nej jag tror inte det
Svar: Vet inte tror det är för modet skulle, asså typ för att det är snyggt!:p
Svar: Har ingen aning om vad han skulle göra , kanske bli glad, fast Justin Bieber är ju 17 år och willow är 10, och så är ju Justin tsm med Selena så jag tror verkligen aldrig det skulle hända... haha;-)
Svar: 1. Vet inte de mötes väll på massa evenemang och sådant, sen så gjorde de ju låten "Never say Never" tillsammans.
2.Nej det tror jag inte
3. Nej han vill nog bara ha en tjej that can put a smile on his face!:)
Svar: Nej, vi har inte tid för det:( Men om det är någon som har en novell om Jaden så kan vi gärna länka den så våra läsare kan läsa er novell:)
Svar: Nej tyvärr, tack!!:')

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad snällt att lägga ut frågestunden ! Tack och ni är riktigt duktiga på att blogga ! :)

2011-04-17 @ 12:55:24
Postat av: Juliataueee - Bloggaren från Söderhamn

Hejj sötnos , vad händer idag då ? :)

Var med i Söndagens blogg !

Lottar ut en vinnare klockan 00.00 ikväll !

http://juliataueee.blogg.se

2011-04-17 @ 13:17:52
URL: http://juliataueee.blogg.se/
Postat av: Marika

Ååh, vilken bra blogg! Jag älskar verkligen Jaden, är kär i honom :O Vet ni några fler filmer han varit med i än "Karate Kid" ?

Puss <3

2011-04-17 @ 13:25:29
URL: http://marikameyerhoffer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Justin är inte 18, han är 17 år

2011-04-17 @ 14:48:07
Postat av: Mela

Dejtar inte Jaden och Jordryn, dem e tillsammans typ hela tiden ( och med Moses Aria ) men hoppas inte han ska bli min muahahaahahah =D

2011-04-17 @ 17:54:37
Postat av: Anonym

HAHAHA, jag har jadens msn, HAHAHAH

2011-04-20 @ 13:37:55
Postat av: sanna

du där som påstår att du har jadens msn... du måste va heeeelt blååst hahahahaha

2011-04-21 @ 00:15:04
Postat av: Anonym

vm är Jordryn?? SNÄLLA SNÄLLA SVARA! <3

2011-04-24 @ 21:04:06
Postat av: LOVE ERAN BLOGG!

Jag vet vad han menar med jordnära! :) han menar att hon är inte ute efter diamanter o massa blinbling m.m alltså att man inte måste ha allt o vara bäst! :)tur att jag inte är en sån! <3

2011-04-24 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback