moviebuzz startar idag(;

Nu tänker jag börja med något nytt på bloggen som heter moviebuzz. Vi kommer minst en gång om veckan tipsa er om en film vi har sätt. Det kommer inte bara vara filmer Jaden har varit med i. Vi kommer skriva vad handlingen är (kortfattat) och så kommer vi skriva vad vi tycker om den och om filmen har vunnit några priser (eller om skådespelarna i filmen har vunnit något för att ha medverkat i filmen) sen ger vi den också betyg asså 1 till 10(1 är det dåligaste 10 är det bästa).
Den första kommer komma idag och den kommer jag (Natta) göra!:))
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: ava

när är ni klara med att lägga ut min header på min blogg ?? avabieber.blogg.se ?? <3 // AVa

2011-02-05 @ 16:27:53
URL: http://avabieber.blogg.se/
Postat av: simon ferm ' jadens största idol någonsin

hej, förlåt men.. borde bloggen inte bara handla om jaden smith!? vad har filmer något med jaden att göra?!! jag fattar inte ens poängen varför ni lägger ut "filmtipsar" på en jadens fanblogg?

2011-02-05 @ 22:45:16
URL: http://imferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback