svar på tal! (del1)

Svar: På min tv så finns inte mtv längre ( dom ska ha tagit bort det från alla tv:en)  för att det är en betalad kanal nu!  Så istället för mtv har jag tv 11!
Svar: Han har inte gjort något, det var bara någon som hade hittat på att Justin var en 51 årig pedofi (som inte är sant)

Svar: Jag skulle tippa på att han är 160 cm lång !
Svar: Jaden har inte twitter:o
Svar: Jaden är 12 fyller 13 detta år. Nej han har ingen flickvänn. De bor i LA. KRAM!:)
Svar: Nej:P
Svar: Nej(:
Svar: Vet inte när låten (21st century girl) kommer ut... Men jag har hört att den kommer ut snart!:))
Svar: Vet faktiskt inte:p
-
Vi har fått jätte många frågor på kommentarer. Visst är det bra att ni frågar oss frågor men kan ni snälla fråga frågorna på bloggsvar istället(enklare för oss att svara!:)
Om ni undrar varför det står del 1 är det för att det kommer en till "svar på tal" som blir del 2!:)


Kommentarer
Postat av: Tilly

jaden är 155 cm lång, såg det på imdb.com

2011-06-22 @ 10:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback