interview trey's mamma Sheree!

Som ni kanske redan visste så är Jaden och Trey Smith biologiskt bara halv bröder. Eftersom dom inte har samma mamma.

18 åriga Trey Smith, har en god relation med båda sina föräldrar (Sheree och skådespelaren Will Smith) tack vare hjärtliga relation som de har behållit genom åren.

Sheree sa nyligen om henne och Will, "våra barn inte refererar till varandra.... Och när jag säger våra barn pratar jag om Willow och Jaden också. De refererar inte till varandra som halvbror och halvsyster. Detta koncept är så främmande för dem. De är bröder och syster. "

"Och en av de saker jag aldrig gjort men som jag vet att föräldrar brukar göra är att använda barn som brickor i spelet och om jag är arg på dig då kommer du inte få se din far. Det är så dumt, eftersom du tar ut det på ditt barn. "

Här under ser ni söta bilder på trey smith och hans mamma Sheree.
sooo sweet!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback