Gästbloggaren Simon är här nu

Hejhej! Det är jag som blev utvald att vara gästbloggare här i några veckor, det är vad blogg-ägarna har sagt.. Jag ska presentera lite om mig själv. Jag heter Simon, 15 och är dövkille från Borås. Är en riktig jättestor Jaden Smiths fan.. Jag såg honom första gången den 13e augusti 2010. Egentligen har jag hört om honom innan men jag brydde mig inte ens om honom. Det enda jag sa om Jaden innan jag och en kompis körde igång med The Karate Kid.. att jag avskyr Jaden, han är ett skit eftersom han tror han är tuff.. Ja, snacka om att jag är en riktig jävla storfan till honom nu.. haha! Jag ångrar själv för det vad jag sa.. gjort är gjort. Men ja, jag ser fram emot att blogga här i några veckor :) blir spännande, verkligen! Tja.. kontakta mig om du undrar något.. alltså du kan väl kommentera, och så! :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback