svar på tal!

ursäkta, men jag fattar inte riktigt vad du menar. ingen har någonsin sagt att jaden vill ha oss, och det du skrev om cody simpson fattade jag inte riktigt heller. men jag tycker att du ska tänka innan du skriver någonting taskigt. inte för att någon av oss här på bloggen tar åt sig eller någonting, men tänk att vi bloggar här för ERAN skull, ingen annans. vi skulle ju liksom inte blogga om vi inte hade några läsare! förlåt om jag låter arg eller nå, för jag är verkligen inte sur, men vissa människor måste tänkta till lite innan dom skriver, för det kan faktiskt såra någon!
ha en bra kväll.
kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej,

asså det va min kompis som skrev det,

Hon skulle facerapea mig

men asså hon menade inget illa eller så...

och älskar eran blogg förresten!

2011-03-15 @ 21:15:12
Postat av: Nora

Fjärt kommentar jag älskar eran blogg! :)

2011-03-18 @ 15:26:21
URL: http://tigertassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback