Jada är tacksam att hon har Will

Jada Pinkett-Smith är tacksam att hennes barn Willow,10, and Jaden,13, inte behöver växa upp i en familj med bara en förälder som hon själv.

“Tack till Gud för att dom har en far, och jag inte behöver uppfostra dom själv. Jag har själv blivit uppfostrad av en ensam mamma, och jag vet hur svårt det är att uppfostra barn själv. ''

Hon fortsätter: “Det är svårt när du inte en man i husen som skapar balans och hjälper till med beslut. Ibland är det skönt att bara låta sin partner ta hand om saker, liksom: you got this one.  ''

Hon tillägger: '' Att växa upp med bara en mamma, var den enda världen jag visste. Det var bara jag och min mamma, och vi hade kul''

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback