Jada Pinkett Smith, Willow Smith och Jaden Smith på Kids Choice Adwards

Hej! :) Tack för kommentarerna, det hjälper mej att veta vad ni gillar/vill ha. :D Om ni har ställt någon fråga i kommentarerna kolla gärna igen, jag försöker svara så gott jag kan. :)
Här kommer en till bild ifrån Kids Choice Adwards där Will Smith var årets programledare och Jaden o Willow Smith lämnade över priset till Justin Bieber. Kolla in skorna! ;)
Jag är lite av ett sko freak. Så kolla in några av The Smith Familys skor. ^^
Dom här skorna hade Willow i New York ^^ Är det bara jag som tycker att dom är jättecoola och snygga? ;)
Dom här skorna tillhör Jada Pinkett Smith och kallas (på engelska) Fendi Ballet Wrap Sandals. Hon hade dom på en Oprah Winfrey show och lyckades dra mycket uppmärksamhet till sej pågrund av skorna.
Det här är Jadens Gabanna sneakers, han gillar sneakers väldigt mycket och även att ha dom oknutna. Hmm, hoppas han inte snubblar bara. :)
Ha en fortsatt bra kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback