Stella svarar på en fråga

 
-Hur i helvete kan du vara en sån bitch över ghela den här saken? vad gjorde jaden mot dig som var så hemsk så att du inte kommer över det och varför är du alldeles plötsligt deprimerad jag tycker att du tar saker för givet för att du har det så lätt. DU HAR ALLT även människor som har det värre än du förlåter alltid och glömmer bort det och bitch det är vad du behöver veta."
 
(jag tycker att den här personen var lite väl dum mot henne den vet ju liksom inte vad som har hänt)
 
-oj, jag är ledsen, jag är ledsen för att jag inte är din ide av "perfektion" som samhället har givit dig. JA, jag gör misstag. jag blir fäster mig lätt, jag tar saker för givet, och jag gråtet när det inte behövs. jag är inte perfekt. och jag påstår vill inte vara perfekt. du vet inte om jag har förlåtit eller om jag vill glömma bort. jag förstår, du är någon på utsidan som ser in, och antagligen ser du på ett specielt som inte tilltalande för dig.. men från en person från insidan som ser ut, är det inte så lätt som du tror.
 
Vill ni att jag ska översätta mer texter eller vill ni att det ska stå på engelska?

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Det kan stå på engelska :)

Svar: okej tack för att du svarade! :)
Lovisa

2012-08-29 @ 07:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback